آ
-
آگاهی زیست محیطی
الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]
-
آماده سازی محیط
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
آمیخته بازاریابی
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]
-
آمیخته بازاریابی سبز
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]
ا
-
ارزش ادراک شده
نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]
-
ارزش هوش مالی
بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]
-
ارزیابی تأمینکنندگان
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
-
استحکام
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
-
استخراج انتقال بارگذاری دادهها
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
اشتراک گذاری دانش
پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
اقتصاد دادهمحور
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]
-
اقتصاد فناوری اطلاعات
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]
-
انباره سازی دادهها
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
ب
-
بازار طلا
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
بازارگرایی
نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارتهای اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]
-
بازاریابی
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
بازاریابی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]
-
بازاریابی دیجیتال
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکههای اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
بازاریابی مشتریان
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]
-
بانک تجارت
اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]
-
بحرانهای فراگیر
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحرانهای فراگیر (مورد مطالعه شرکت فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]
-
برنامهریزی آرمانی
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
-
برون سپاری
نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]
-
بهره وری سازمانی
نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]
ت
-
تابآوری
ارائه مدل مناسب جهت تابآوری روانی کارکنان کارگزاریهای بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]
-
تابآوری
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
-
تابآوری روانی
ارائه مدل مناسب جهت تابآوری روانی کارکنان کارگزاریهای بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]
-
تجارت الکترونیک
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحرانهای فراگیر (مورد مطالعه شرکت فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]
-
تخصیص بهینه سفارش
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
-
تسهیم دانش
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکههای اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
تصویر ذهنی
الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]
-
تعهد سبز مدیریت ارشد
الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]
چ
-
چابکی
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
-
چابکی سازمان
نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]
خ
-
خوشنامی برند
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]
د
-
دانش
اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]
-
دانشبنیان
پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
دانشگاه و صنعت
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
دی جی کالا
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحرانهای فراگیر (مورد مطالعه شرکت فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]
ر
-
رضایت
الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]
-
رفتار پایدار
الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]
-
رفتار مصرف کننده
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
رهبری تحول گرای سبز
الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]
-
رهبری کوانتومی
واکاوی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکههای اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]
-
روش AHP فازی
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکههای اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
رویکرد آمیخته
شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانالهای الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]
-
ریسکپذیری
بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]
ز
-
زنجیره تأمین
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
-
زنجیره تأمین
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
س
-
سازمان صداوسیما
واکاوی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکههای اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]
ش
-
شبکههای اجتماعی
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکههای اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
شخصیت
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]
-
شرکتهای تولیدی
الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]
-
شناختی
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
شیوههای مدیریت منابع انسانی
پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
ص
-
صنعت گردشگری
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]
-
صنعت نفت
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
ع
-
عملکرد زیست محیطی
الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]
-
عملکرد شغلی نوآورانه
پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
-
عملکر زیست محیطی
الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]
-
عوامل نهادی
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
طراحی مدل رتبهبندی تأمینکنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]
-
فراساحل
تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]
-
فروش اینترنتی
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحرانهای فراگیر (مورد مطالعه شرکت فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]
-
فناوری اطلاعات
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]
ق
-
قابلیت عملیاتی بودن
ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکتهای طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]
-
قانونی
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
قصد خرید سبز
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]
-
قصد خرید مجدد
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارتهای اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]
-
کارگزاریهای بورس
ارائه مدل مناسب جهت تابآوری روانی کارکنان کارگزاریهای بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]
-
کالاهای لوکس
طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]
-
کانال الکترونیک
شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانالهای الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]
-
کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]
-
کیفیت خدمات
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]
گ
-
گردشگری
الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]
م
-
محیط کاری
ارائه مدل مناسب جهت تابآوری روانی کارکنان کارگزاریهای بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]
-
مدل اروپایی تعالی
اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]
-
مدل تعالی سازمانی
اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]
-
مدلسازی ریاضی
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکههای اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
مدیریت دانش
اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]
-
مدیریت سبز
الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]
-
مدیریت فراداده و تغییر
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
مدیریت منابع انسانی سبز
الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]
-
مدیریت منابع انسانی سبز
الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]
-
مدیریتی و سازمانی
واکاوی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکههای اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]
-
مسئولیت اجتماعی
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]
-
مشتریان بانک
نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]
-
مصرف پایدار
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]
-
مهارت اجتماعی کارآفرینان
نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارتهای اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]
-
مهارتهای اجتماعی
نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارتهای اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]
-
مهارتهای کوانتومی .تکنیک دلفی فازی
واکاوی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکههای اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]
-
موفقیت در تجارت الکترونیک
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحرانهای فراگیر (مورد مطالعه شرکت فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]
ن
-
نوآوری استراتژیک
ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکتهای طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]
-
نوآوری بنیادین
ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکتهای طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]
-
نوآوری در توسعه و برنامه ریزی نیروی انسانی
ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکتهای طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]
-
نیاز مشتریان
شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانالهای الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]
-
نیروی انسانی
نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]
و
-
واسط کاربر
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
وفاداری مشتریان
بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکههای اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
-
وفاداری نگرشی
نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]
-
ویژگی خدمات
شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانالهای الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]
ه
-
هتلداری
الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]
-
هدایتگر
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
هنجاری
ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشیهای توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]
-
هوش مالی
بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]
-
هوشمندی کسب و کار
طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]
-
هویت نام تجاری
نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]