آ

  • آگاهی زیست محیطی الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • آماده سازی محیط طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • آمیخته بازاریابی بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • آمیخته بازاریابی سبز بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

ا

  • ارزش ادراک شده نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]

  • ارزش هوش مالی بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

  • ارزیابی تأمین‌کنندگان طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • استحکام تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • استخراج انتقال بارگذاری داده‌ها طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • اشتراک ‌گذاری دانش پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

  • اقتصاد داده‌محور بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • اقتصاد فناوری اطلاعات بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • انباره سازی داده‌ها طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

ب

  • بازار طلا طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

  • بازارگرایی نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]

  • بازاریابی طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

  • بازاریابی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

  • بازاریابی دیجیتال بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

  • بازاریابی مشتریان شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

  • بانک تجارت اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]

  • بحران‌های فراگیر بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

  • برنامه‌ریزی آرمانی طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • برون سپاری نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]

  • بهره وری سازمانی نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]

ت

  • تاب‌آوری ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • تاب‌آوری تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • تاب‌آوری روانی ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • تجارت الکترونیک بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

  • تخصیص بهینه سفارش طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • تسهیم دانش بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

  • تصویر ذهنی الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • تعهد سبز مدیریت ارشد الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

چ

  • چابکی تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • چابکی سازمان نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]

خ

  • خوشنامی برند تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]

د

  • دانش اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]

  • دانش‌بنیان پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

  • دانشگاه و صنعت طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • دی جی کالا بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

ر

  • رضایت الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • رفتار پایدار الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • رفتار مصرف کننده طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

  • رهبری تحول گرای سبز الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • رهبری کوانتومی واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • روش AHP فازی بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

  • رویکرد آمیخته شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]

  • ریسک‌پذیری بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

ز

  • زنجیره تأمین تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • زنجیره تأمین طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

س

  • سازمان صداوسیما واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • سرمایه اجتماعی بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

  • شخصیت تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]

  • شرکت‌های تولیدی الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

  • شناختی ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • شیوه‌های مدیریت منابع انسانی پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

ص

  • صنعت گردشگری شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

  • صنعت نفت تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

ع

  • عملکرد زیست محیطی الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

  • عملکرد شغلی نوآورانه پیش بینی عملکرد شغلی نوآورانه در دانشگاه پیام نور استان یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

  • عملکر زیست محیطی الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • عوامل نهادی ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی طراحی مدل رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و تخصیص میزان بهینه خرید [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-136]

  • فراساحل تأثیر مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین بر عملکرد و جهت گیری زنجیره تأمین با تحلیل نقش میانجی تاب آوری (مورد مطالعه: بخش فراساحل صنعت نفت) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 61-81]

  • فروش اینترنتی بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

  • فناوری اطلاعات بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

ق

  • قابلیت عملیاتی بودن ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]

  • قانونی ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • قصد خرید سبز بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • قصد خرید مجدد تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]

ک

  • کارآفرینی سازمانی نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]

  • کارگزاری‌های بورس ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • کالاهای لوکس طراحی و تبیین مدل رفتار خریداران کالاهای لوکس با محوریت بازار طلا: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-23]

  • کانال الکترونیک شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]

  • کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 49-72]

  • کیفیت خدمات شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بازاریابی مشتریان صنعت گردشگری ایران با رویکرد کیفی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 46-60]

گ

  • گردشگری الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

م

  • محیط کاری ارائه مدل مناسب جهت تاب‌آوری روانی کارکنان کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار در تهران [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 43-60]

  • مدل اروپایی تعالی اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]

  • مدل تعالی سازمانی اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]

  • مدل‌سازی ریاضی بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

  • مدیریت دانش اثربخشی مدل مدیریت دانش مبتنی بر مدل اروپایی تعالی در ارتقاء جایگاه رقابتی بانک تجارت [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 73-79]

  • مدیریت سبز الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • مدیریت فراداده و تغییر طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • مدیریت منابع انسانی سبز الگویابی معادلات ساختاری نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز در رابطه بین تعهد سبز مدیریت ارشد و عملکرد زیست محیطی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 114-136]

  • مدیریت منابع انسانی سبز الگویابی ساختاری تاثیر رهبری تحول گرای سبز بر عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز و آگاهی زیست محیطی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 82-108]

  • مدیریتی و سازمانی واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • مسئولیت اجتماعی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با توجه به نقش میانجی شخصیت و خوشنامی برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 1-21]

  • مشتریان بانک نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]

  • مصرف پایدار بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر مصرف پایدار با نقش میانجی خرید سبز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 99-125]

  • مهارت اجتماعی کارآفرینان نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]

  • مهارت‌های اجتماعی نقش میانجی بازارگرایی در رابطه بین مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در شرکت ناب استیل [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 34-50]

  • مهارت‌های کوانتومی .تکنیک دلفی فازی واکاوی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های رهبری کوانتومی سازمان صداوسیما در حوزه شبکه‌های اجتماعی با تکنیک دلفی فازی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 61-82]

  • موفقیت در تجارت الکترونیک بررسی عوامل کلیدی موفقیت در تجارت الکترونیک در زمان بحران‌های فراگیر (مورد مطالعه شرکت‌ فروش اینترنتی دی جی کالا) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 76-98]

ن

  • نوآوری استراتژیک ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]

  • نوآوری بنیادین ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]

  • نوآوری در توسعه و برنامه ریزی نیروی انسانی ارائه مدل نوآوری بنیادین و استراتژیک در شرکت‌های طرح و ساخت پتروشیمی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-75]

  • نیاز مشتریان شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]

  • نیروی انسانی نقش میانجی چابکی سازمان در رابطه بین برون سپاری و بهره وری سازمانی در شرکت گاز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 16-33]

و

  • واسط کاربر طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • وفاداری مشتریان بهینه سازی همزمان تسهیم دانش و وفاداری مشتریان در شبکه‌های اجتماعی تحت رویکرد بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]

  • وفاداری نگرشی نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]

  • ویژگی خدمات شناسایی نیازهای مشتریان در ارائه خدمات از طریق کانال‌های الکترونیک با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در سطح شهر ایلام) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 24-48]

ه

  • هتلداری الگویابی معادلات ساختاری اثرات ابزارهای مدیریت سبز بر رفتار پایدار در صنعت هتلداری [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 90-113]

  • هدایتگر ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • هنجاری ارائه الگوی عوامل نهادی مرتبط با میزان اجرای خط مشی‌های توزیعی مجدد (مورد مطالعه: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 83-105]

  • هوش مالی بررسی تأثیر ارزش هوش مالی بر ریسک پذیری کارکنان با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

  • هوشمندی کسب و کار طراحی چارچوبی برای بکارگیری هوشمندی کسب و کار جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 106-129]

  • هویت نام تجاری نقش ارزش ادراک شده و هویت نام تجاری در بهبود وفاداری نگرشی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 22-42]